Sayfalar

8 Mayıs 2010 Cumartesi

duvar


meraba sizlerla bir konuda konuşacağım.bu konu duvar kim duvarın önemini biliyor ki? duvar bize 1 den çok işte yardım eder. hepimizin bildiği bir özelliği var. evlerimizin kenarlarında evi kapatan taş parçası. ama daha ne işlere yarar ne işlere. ben bazen canım sıkılınca hemen koşar topumu alıp bahçeye çıkarım. bahçede nemi yaparım? duvarla el oynarım, topu atıp üzerinden zıplarım. gayet eğlencelidir. zaten yaz geldi arkadaşlarım dışarı çıkmadığı zaman bunu çok yaparım. anneannem geçen gün anlattı eskiden arkadaşları olsa bile bu oyunu oynarlarmış. bu oyuna da DUVAR TOPU diyorlarmış. en başta bana ismi biraz garip geldi ama alıştım =) gerçekten eğleniyorum bu oyunu oynarken. işte size birde resmi var...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok farklı bir anlatım olmuş. teşekkürler.

sıla dedi ki...

evet biraz değişik oldu